God Morgon


Jag är helt ensam hemma! Förstå vad konstigt det känns! Inga barn och ingen man.
Ska jag smyg upp och hoppa i sängen som en galning eller ska jag gå och länsa skafferiet?
Det här är stort, jag kan inte minnas när jag var helt ensam sist!

Blondinbellas fest igår var som vilken krogkväll som helst, fast lite glammigare. Vi var inte där så länge. Jag är ju ingen krogmänniska direkt men jag var fullt nöjd med att iaktta de andra gästerna. Dessvärre är jag urkass på känna igen kändisar så jag kan inte riktigt svara på vilka som var där. Mannen däremot kände igen några stycken.
Linda Rosing var nog den enda jag kände igen och en konstig kraftig karl i högklackat, paljettkavaj och flint.

Jag ska strax lägga upp lite foton.

Sen ska jag åka och hämta Ellen och Alfred hos sin farmor och Loke hos sin farmor. Därefter bär det av till stan.
Jag ska bekräfta min patetiska åldersförnekelse........ni får se senare......

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Hoppas att du passade på att njuta av din ensamhet hemma nu då!

Hmmm, vad ska du hitta på nu då månne? *väntar nyfiket här hemma*



Stor kram

2008-10-30 @ 09:00:50
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: elena cn

Visst är det ljuvligt med tystnaden! Men man blir lite villrådig. När ungarna är hemma finns det alltid något som ska göras eller någon som vill att man ska göra något:)



Bra att du gick på festen! Av bilderna att döma så var du helt rätt klädd.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0