God Morgon

Igår var det fullt upp hela dagen, först var jag ju och fotade Hertiginnan och på eftermiddagen/kvällen var vi på födelsedagskalas och firade svärmor.
Det var tre hundar med på kalaset, jag tyckte de två Tibetanska terrierna som var där verkade mycket behändiga i storlek jämfört med våra hundar. Jämfört med rottwailern Aragon som också var med och kalasade så var de riktiga minihundar!
Tur att vi lämnade våra två voffar hemma, annars hade det blivit livat!


Var med i min annorlunda fotoutmaning FreakyFridayFoto! Klicka här och se veckans tema!



Kommentarer
Postat av: Olle

Goooomorgon!!

En sån där tibetansk terrier är pappa till våran hund! Ser riktigt lika ut ju! :) Och jag håller med om att storleken är behändig...

2008-10-08 @ 08:07:18
URL: http://enarmad.blogspot.com/
Postat av: whatthefuck

Vilken sötnos, godmorgon :)

2008-10-08 @ 08:19:50
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0