Gud gillar inte mig...det är ömsesidigt...

Hemma....det finns få saker som driver mig till vansinne så mycket som punka! Det var ju inte längesen vi fick punka på andra bakhjulet!
Tur att Whatthefucks sambo kunde komma hem och byta hjul åt mig!....och nej Whatthefuck...vi hade inte kunnat gjort det själva med våra naglar som insats ;o)

Det var på håret att jag hann hämta barnen vid skolbussen. Som gardering ifall jag inte skulle hinna var min vän Mia där också, jag kom ett par minuter efter att bussen lämnat dom. Tack Mia för hjälpen!

När jag kom hem såg jag att det var jättelite luft även i reservhjulet, det var bara att snabba sig fram till macken och pumpa det. Jag lämnade även in mitt punkahjul tillsammans med en bön om att det ska gå och laga.....det sitter en mycket stor sten inkilad rätt i hjulet......antagligen så hjälper inte min bön, gud tycker inte om mig och jag tycker inte om honom...... jag åker väl på att köpa ett nytt däck till min Tattar-Buick....hur kul är det att lägga pengar på sånt??

Nu ska jag försöka få Loke att ta det lite lugnt, hiva in två kycklingar i ugnen, sen ska jag presentera vinnaren i min tävling och försöka hinna med att svara på era kommentarer!
Håll tummarna för att min dator håller sig igång!

Kommentarer
Postat av: Monica

tur man har vänner inte kul att dom får stå och vänta på dig , så mycket tokingar ute nu för tiden...

2008-10-02 @ 19:57:16
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: Elisabeth

Visst älskar du dina barn även när de är jobbiga? Visst skulle du sörja resten av livet om du förlorade en av dem?

Sån tror jag Gud är. Han älskar dej även om du inte gillar honom. Kram, Elisabeth.

2008-10-04 @ 11:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0