Ha en trevlig fredag!


Nyduschad och jag känner mig faktiskt rätt mycket piggare, förkylningen är på väg bort hoppas jag! Att jag med största sannorlikhet dessutom har en väldigt vältränad kropp nu (med tanke på träningsvärken efter hostan) borde ju göra min fredag till en superfredag, partypingla som man är ;D

Eller inte....det KAN också hända att det bara blir en lugn fredag med chips och guacamole tillsammans med familjen ;o)
Nu är det i alla fall dags att hämta de stora barnen vid bussen, sen ska jag handla!

Vad ska ni göra ikväll?



Glöm inte bort FreakyFridayFoto!




Veckans Läsare är Elena! ♣ Vem blir nästa veckas läsare? 

Kommentarer
Postat av: Lissen

Hejsan

Ska strax iväg till storstan... utan dator!

Så får titta in här senare

Ha en skön helg

2008-10-24 @ 12:20:50
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: Monica

har kommit hem nu ruýmde till en kompis ;)



lissen? vart är storstan?

2008-10-25 @ 01:54:44
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0