Jag har hittat mitt hål :o)


Vi har varit och handlat lite idag. Jag var in i en affär som säljer en massa mystiska och magiska prylar. Det stod också att dom utförde näspiercing.
Min näspiercing fyller 15 år i år, men växte dessvärre igen i somras när jag tappade bort ringen. Jag köpte en ny ring för ett tag sedan men den var omöjlig att få i utan tårar så jag lät det vara.
Men nu kom jag på att jag kunde få hjälp att sticka igenom det som växt igen så jag frågade om det. Hon som piercade var inte där för tillfället så jag övertalade expediten att ringa och fråga om hon hade tid senare under dagen. Men tyvärr så gick inte det.
Uppgiven köpte jag ett enkelt nässtift i silver och tänkte vässa det hemma och sticka igenom själv....
När vi kom ut i bilen provade jag att sätta i stiftet för att se hur mycket igenväxt det var. Förvånad upptäckte jag att det inte alls var igenväxt! Jag har alltså gått och trott i månader att det varit igenväxt!
Hemma igen tittade jag på ringen och fattade varför jag inte fick igenom den, änden var ju som en kula!
Så nu är jag glad när jag "fått tillbaka" mitt hål i näsan :o)
Snopet om jag fått en tid för piercing när det inte behövdes!

Strax ska vi äta räkor ch baguetter och goda ostar framför tv:n.
Hoppas ni har haft en bra lördag? :o)

Veckans Läsare är Elena! ♣ Vem blir nästa veckas läsare? 
Glöm inte bort FreakyFridayFoto , gå in och kika på alla deltagares foton!

Kommentarer
Postat av: Olle

Du har inte funderat på nosring? För att matcha husdjuren... :)



Själv pressade jag nyligen i en 5 mm grov ring i örat....det sved...

2008-10-25 @ 21:00:07
URL: http://enarmad.blogspot.com/
Postat av: Linda

Åh brunetten är tillbaka!!mkt snyggare med brunt hår på dig!hoppas du har en bra kväll...

2008-10-25 @ 22:00:33
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: elena cn

När jag var ung (är ju supergammal nu) var jag helt galen i att göra egna hål i både öron och näsa. Hade nog 10 hål i ena örat. Inför min första förlossning åkte allt ur och kom aldrig på igen (3 örhängen på ena örat och 1 på det andra är det som är kvar).

Hur har du det med tatueringar??

Postat av: Jen

Ohh, gott gotti gott gott med ost och räkor!

Det var länge sedan här...jag tror banne mig att jag kopierar dig med detta till imorn. :)



Nje, min "shoppingdag" har varit traumatisk.

Men jag lever, så egentligen borde jag inte klaga. :P

Kram kram

2008-10-25 @ 23:05:19
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Erika

Näspiercingar växer nästan aldrig igen. Har två i näsan som jag sätter i kanske en gång i halvåret eftersom att jag är expert på att tappa bort dom, brukar bara först stoppa in en liten nål, sen låta det vara, vicka lite... sen in en större, låt det vara, vicka lite... sen en större o.s.v tills det är lika tjockt som piercingen. Som att töja örat ungefär. Måste nog börja töja örat snart igen kom jag på, och här tänker jag högt.



Hur som helst, du passar jättebra i näspiercing ju! :) Superfin!

2008-10-26 @ 22:16:32
URL: http://theerika.blogg.se/
Postat av: Marra

Okej, vad kul :)

Men du får andvända den tiden till ett annat hål :)

2008-10-27 @ 10:44:33
URL: http://loveorhates.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0