Klorin makes my day!

Jag har inte sovit tills nu jag har haft besök och jag har städat.

När jag städar är jag alltid lite arg. Jag vet inte varför egentligen, jag bara är det. Jag börjar med en hopplös känsla att plocka lite med det eviga diskberget. När det är klart åker dammsugaren fram och det är då jag börjar känna mig mer och mer ilsken. Jag smäller med dammsugaren in i hörnen och under bordet. Jag klampar och häver ur mig ramsor om stora dammråttor. Tillslut har jag byggt upp någon slags superenergi av ilskan så jag far runt och städar i en rasande fart.
När jag ser resten av familjen ligga i soffan som ett gäng potatisar blir jag ännu ilsknare och dammsuger ännu mera frenetiskt.
Men när jag tar fram moppen och häller i lite klorin i skurhinken blir jag glad och lugn igen, jag älskar klorin!
Det luktar alldeles underbart gott! Klorin är bra till mycket.....


Klorin makes my day......


Veckans Läsare blev Lotta!♣VEM BLIR NÄSTA VECKAS LÄSARE?

Kommentarer
Postat av: Monica

känner igen det där hahaha,men jag älskar orginal ajax*

2008-10-04 @ 11:46:27
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: elena cn

Jag känner verkligen igen mig men har tyvärr inte hittat något medel som gör mig glad igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0