Prisutdelningen

Det var inte lätt att få nå bra kort, jag försökte knäppa lite från utdelningen av priserna.
Katrin-som-jag-aldrig-kommer-ihåg-efternamnet-på delade ut ett pris, hon såg ungefär lika galen ut som hon verkar.
Carolina Gynning var där min sin superskräniga röst, jag kan bara inte med henne. Josefin Craaford i långärmad baddräkt, kulturministern, Efva Attling och Bingo Remer delade också ut priser.
Kenza vann årets blogg, i mitt tycke en av de mest menlösa bloggarna jag läst.
Bloggkommentatorerna vann Guldpennan. Sen var det en hel hög med andra priser, tänk på att jag är gammal, jag kommer inte ihåg alla....

   
 



Blondinbella vann Bästa BlogBusiness vilket hon förtjänar tycker jag, hon har ju faktiskt lyckats!


Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Kan bara hålla med om Kenzas blogg... Den är totalt värdelös i mina ögon sett! Men det är väl tur det att smaken är som baken... ;-)



Ja du är iaf en upplevelse rikare + att du knytit nya bekantskaper också genom att fått vara med på den där galan! Nästa gång får du ha med dig en mjölkstol kanske... *ler*



Kram

2008-10-17 @ 10:15:40
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: Monica

håller med !

Men det var ju synd att inte du fick laptopen hahaha ;)

2008-10-17 @ 10:24:58
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: Tess

Kul att du tog så många fina bilder!

Jag är så lat, men jag ska också lägga upp lite bilder!

2008-10-17 @ 10:56:23
URL: http://egowar.se
Postat av: elena cn

Fick inte du något pris?????????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0