Veckans läsare

Det är blåsdag idag....riktigt otrevligt ute. Jag kan NÄSTAN säga att det är lite tur att jag är förkyld och kan kura under ett täcke i soffan.
Jag har inte gjort mycket vettigt idag förrutom att hämta barnen och handlat. Givetvis glömde jag apoteket och halstabletter.
Strax ska jag göra i ordning lite te, i alla fall Ellen har lärt sig tycka om det och kan te-fika med mig ;o)

Jag skulle välja veckans läsare också, den läsare som denna vecka lyst lite extra med sina kommentarer!
Den här veckan känner jag att det blir härliga
Elena!
Tack för dina värmande kommentarer :o)


Sen påminner jag lite om tävlingen HÄR
och givetvis puffar jag lite för bloggkoll när jag ändå är i farten :o)


Kommentarer
Postat av: elena cn

Oh! Vilken överraskning! Vad glad jag blir!

Tänk...jag hamnade på din sida för första gången under fredagsfärgen gul och sedan blev jag fast=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0