Eftermiddagen

Klockan två hämtade jag stora barnen vid bussen, Ellen skulle skjutsas till en kompis och medan hon var där passade jag och Alfred och Loke på att åka till Alfreds farmor. Det är inte så ofta vi ses så det blev en trevlig fikastund hos henne.
Alfred och Loke lekte ute en stund men det var riktigt grått och ruggit ute!

Helt plötsligt hade klockan dragit iväg med racerfart, stressad packade jag in barnen i bilen för att hinna handla innan jag skulle hämta Ellen. Loke som dyrt och heligt hade lovat mig att sköta sig i affären om han slapp åka vagn uppförde sig precis tvärtemot, han sprang runt som ett torrt skinn överallt och ingenstans.
Jag handlade det nödvändigaste och beställde sen pizza från pizzerian, det är sällan vi äter det, men nu hade jag blivit så plötsligt akut hungrig att det kändes som ett nödvändigt ont!
När jag väl var hemma efter att ha hämtat Ellen var jag så hungrig så magknipen var outhärdlig!
Jag bokstavligen kastade i mig pizzan som la sig ovanpå magknipen och gjorde ännu ondare. Det botade jag med en språngmarch i kohagen.
Jag gick ner för att öppna en bal åt korna, men dom var mer intresserade av mig och började springa efter mig när jag skulle gå ut från hagen....jag sprang jag med.....
Phu! Eftermiddagen i stora drag! Nu ska jag hänga lite tvätt, sen ska jag försöka göra lite skisser till något ni får se senare :o)

Puffar lite för bloggkoll också!
Bloggkoll 

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

hahaha, det missade jag... när då!!!!

hahaha!!

2008-09-16 @ 21:44:19
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: niccan

hehehe! vad goa då!

2008-09-17 @ 08:53:05
URL: http://enligtniccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0