God Morgon

Det verkar bli lika strålande väder idag! Hoppas barnen är lika strålande som vädret när dom kommer hem från skolan idag, orkar inte med en eftermiddag som den igår igen....
Vi ska till BVC med Loke klockan två, han ska egentligen få vaccin, men jag vet inte hur det blir med den eftersom han fortfarande är förkyld.
Efter det ska Ellen till doktorn för att kolla upp sina utslag i händerna som liknar brännvesselutslag ;o)
Jag är faktiskt livrädd att det ska vara allergi mot hundarna.....vad gör vi då? Jag vågar inte ens tänka tanken....
Tills barnen slutar skolan så har jag tänkt att bara ta det lugnt med Loke och kurera min egen förkylning, vi kanske tar en liten promenad i skogen bara.
Vad ska ni göra idag?

Glöm inte bort att vara med och tävla och svara på Mumari-frågorna :o) Länk till tävlingen ligger längst ner i inlägget!

Loke spanar sorgset efter pappa som åker till jobbet...


*Veckans Läsare är Annies Fotoblogg*
VEM BLIR NÄSTA VECKAS LÄSARE?

Puffar lite för bloggkoll också!
 Bloggkoll

Vinn MisoPrettyProdukter här

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Godmorgon Mu, lycka till hos farbror doktorn ida :)

2008-09-24 @ 08:46:09
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Lotta

Fortfarande förkyld ?? Hjälpte inte Ginsana, eller vad det nu var ?? Esperitox är superbra !!

2008-09-24 @ 10:31:17
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Jen

God morning sunshine!

Hoppas innerligt på att det inte är hundarna hon reagerar mot....

Lycka till!

2008-09-24 @ 10:34:17
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0