God morgon

Dimmigt, kyligt, täppt i näsan och ont i halsen.....åh...jag vill sova meeeraaa!!!

Jag känner mig också skyldig en Varg-recension.......jag såg faktiskt filmen igår....ehrrmm.....halva.....
Den första delen av filmen kan jag alltså recensera ;o)
Särskilt dramatisk och bra kan jag inte påstå att den var, rätt seg faktiskt, det kan vara därför jag somnade....men Peter Stormare var duktig på att prata norrländska iallafall. Jag ska se resten av filmen ikväll.

Här är ett till kort på Loke med lilla blomman:

Jag blev verkligen nöjd med fotona på Loke och blomman, dom är knäppta i vår maskinhall av alla ställen, därav den mörka bakgrunden, jag gillar skarpa kontraster  och mörka bilder!

Puffar lite för bloggkoll också!
Bloggkoll 

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Jag gillar Peter Stormare, men har inte sett så många filmer med honom, och jag tycker inte det lockar att se Varg... Inte om den är seg ;)



Jag tycker dina bilder på Loke i maskinrummet är jättefina. Gillar också skarpa kontraster och mörk bakgrund, det är riktigt snyggt! Och han är ju så söt :)

2008-09-22 @ 09:04:03
URL: http://annie90.blogg.se/
Postat av: Lillmonster

Har inte sett den filmen själv men det låter inte riktigt som någon jag skulle vilja se. :)



Måste bara tala om att dina bilder på Loke är underbara. Jag gillar också lite mörka bilder så motivet framträder bättre.



Kram Kram

2008-09-22 @ 09:59:15
URL: http://lillmonster.com
Postat av: adeliah

Mitt favoritfoto av alla hittills, någonsin... Superärligt på något sätt och jättesnyggt redigerat med färger och så... måste ge mig in i ps-djungeln... gillar ju att hålla på med sånt ändå, men kan ju inte nå bra... än.

2008-09-22 @ 10:48:17
Postat av: Ströbaek

Oj, det var längesen jag var inne på din blogg. Har en del att ta igen känns det som. Men, det blir väl så ibland - att man inte är en så trogen läsare i grunden ;)

2008-09-22 @ 11:09:11
URL: http://strobaeksblogg.se
Postat av: Eva (kramgo_72)

Go förmiddag! Ingen dimma här idag - bara strålande solsken från en blå, hög himmel! *ler* Ett riktigt härligt höstväder alltså... och så måste man iväg och jobba...



Inget skoj med täppt näsa och ond hals hörru... Ta hand om dig och försök att vila lite ;-)



Kram

2008-09-22 @ 11:21:51
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: Helen

Vilken fin bild på sonen och blomman. Ser ut som ett ateljefoto, extra roligt att höra att det är taget i en miljö som inte för tankarna till en tillrättalagd studio :-)

2008-09-23 @ 23:31:33
URL: http://helensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0