God Morgon

Det blev inget blogga av igår, vi hade fullt upp med lite allt möjligt hela dagen. Man passar på när mannen är ledig :o)
På förmiddagen var vi i Valbo och handlade, jag som är lite nojig över vad jag ska ha på mig på Veckorevyns gala ville gärna handla kläder i god tid. Synd bara att de minsta damstorlekarna tycks ha ökat rätt mycket i storlek! Både överdel och underdel som jag köpte måste sys om och in......

När vi kom hem från Valbo lastade vi crossarna och en mängd sandleksaker åt barnen och åkte iväg för att åka cross. Det var ett tag sen vi åkte nu. Jag har fortfarande inte hittat någon 80-kubikare så jag körde Fiddy. Fasen var det tar på knäna att åka!

Efter crossåkningen var hem en vända och sen for vi till svärmor och svärfar. Jag hade tänkt be svärmor hjälpa mig att sy om kläderna jag köpt, men jag glömde det väsentligaste hemma, typiskt mig!
Vi kom hem rätt sent så det var sängen som gällde nästan på en gång!

Vad roligt att se att det är så pass många som tagit sig an utmaningen och är med på FreakyFridayFoto! Fortsätt fyll på era länkar där och surfa in till varandras bidrag :o)



*Veckans Läsare är Annies Fotoblogg*
VEM BLIR NÄSTA VECKAS LÄSARE?

Puffar lite för bloggkoll också!
 Bloggkoll

Vinn MisoPrettyProdukter här

Kommentarer
Postat av: Malin

God morgon



vad händer i dag för familjen då ?



vi ska till fyrispark och se om man hittar något fynd :)



nu är det frukost som gäller nybakat bröd



ha en trevlig dag

2008-09-28 @ 08:11:40
URL: http://wilfli.blogg.se/
Postat av: elena cn

Det var riktigt roligt att leta efter MAKABRA bilder! Min kompis blev alldeles förskräckt när hon åt sin frukost SAMTIDIGT som hon kollade in min blogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0