God Natt

Tjolahopp och god kväll :o)
Vi har vrit hemma hos svärföräldrarna under kvällen och fikat. Loke hade några två-årspresenter där från sin gammelmormor och gammelmorfar. Han fick helt underbart söta gummistövlar och en regnmössa, jag ska visa kort på det i morgon!
Dessutom fick alla tre barnen en hel hop med diverse leksaker som dom blev glada över!
I morgon tror jag att jag ska ha lite leksakssortering, dom börjar krylla nere i vardagsrummet och allt som kryllar blir man tillslut rädd för ;o)

Ska strax gå och sova så jag orkar upp i morgon, lägger upp ett foto på våra kvigor som mäter sina krafter ute i hagen. Whatthefuck, titta inte! ;D

God Natt allihopa!

Kommentera? Läs gärna här först! ;o) men lämna kommentaren till det inlägget du kommenterar till :o)

 
    Bloggkoll

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kul med nya leksaker men som sagt en måste rensa lite då o då. Här väller det över o kryllar i hela huset.

Ja jag har nog att göra på mina lediga da'r nu då =)

Go'natt o kram på dig !!

2008-09-02 @ 00:05:54
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0