Alex och Katrin

Okej, jag erkänner att jag gillar skvaller, till en viss del....
Jag kan inte låta bli att förundras och förtjusas över att Alex Schulman har separerat med Katrin Przxknyzf-what-ever....
Det är säkert inte heller ett pinfärskt skvaller men jag visste det inte innan jag läste det i Aftonbladet. Det var mååånga månader sedan jag kollade in det före detta parets bloggar men som jag förstår så har Herr Schulman inte skrivit något om det förrän nu.
Antagligen så hade Alex vuxit om Katrin med hästlängder för länge sedan, hon verkar ha stannat helt i någon fjårtis-wannabe-ålder så det var ju tur att Alex upptäckte det i tid. Han har ju inte varit någon favorit hos mig, men jag måste erkänna att jag tycker att han är jäkligt duktig på att skriva och uttrycka sig, vilket man knappast kan säga om Katrin! Jag skulle knappt orka läsa igenom ett endaste inlägg av hennes "jag-vill-låta-som-en-tonåring-och-har-därför-inte-brytt-mig-om-att-lära-mig-skriva-blogg".
Antagligen är det ingen större förlust för världen att hon har valt att inte föra sina svaga gener vidare ;D

Jag skulle tycka att det kändes rätt surt att göra reklam för mitt ex på min egen blogg, och undrar om Frans vill ha tillbaka sin klänning? "skriv-ihop-skriv-i-sär....." ;o)


Veckans Läsare blev Lotta!♣VEM BLIR NÄSTA VECKAS LÄSARE?


Bla-bla-bla, nog skvallrat om det :o) Undrars om Katrin Przxknyzf-what-ever ska på Veckorevyns BlogAward?

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Dom var ju inte ens "riktigt" gifta de små liven... Har gluttat i deras bloggar en gång tror jag, sedan vände jag i dörren så att säga *S* Inte min grej att läsa om dem...



Kram

2008-09-29 @ 09:59:57
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: Foppa

Klart att Alex och Katrin inte kunde registrera äktenskapet här i Sverige.... Alex var ju redan gift med nån Olivia Rieke......de skilde sig 2008-07-11.....

2008-09-29 @ 10:57:17
Postat av: Mumari svarar

Foppa: Jasså...? Vem är Olivia Rieke? Konstigt att inget nämts tidigare i media om det? Eller har det det?

2008-09-29 @ 11:18:59
URL: http://mumari.se
Postat av: whatthefuck

Hahaha, hon verkar vara en riktig pärla ;) Jösses vilket stolpskott! Ge tillbaka klänningen till Frans! ;)

2008-09-29 @ 11:22:41
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: elena cn

Härligt att läsa dina vassa kommentarer. Jag tror att min fjortis här hemma skriver bättre än hon med alla de konstiga bokstäverna...

Postat av: EX

Olivia Rieke heter också Laide Rieke. Hon och Alex gifte sig i Las Vegas 1999. Jag har också varit tillsammans med henne men helt plötsligt hoppade hon ned från Katarinavägen och bröt ryggen, den jävla alkisen! Då bröt hon också upp vårt förhållande av någon okänd anledning. Hon kan dra åt helvete - fast där är hon nog redan, och tro mig det har hon förtjänat! Är det något mer ni vill veta om denna Djävul!

2008-10-03 @ 00:01:31
Postat av: Anna

Du kan dra åt helvete ditt jävla svin. Ingen säger så om min Laide. Du trodde ingen skulle hitta dig här va o du passar på och skriver en massa skit. Men jag vet precis vem du är ditt vider. Ursäkts mitt utbrott för er övrige som läser detta inlägg. Mumari tack för en bra blogg och yttrandefriheten;). Laide är världens finaste människa...

2008-11-04 @ 02:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0