...mutter, mutter....

Jo...det gick ju så där att sälja fyrhjulingen när inte maken var hemma.....
Eventuell köpare: -Hur startar man den?
Förvirrad Mumari: -Öh...man  vrider på nyckeln....sen...öh...en knapp....
*inget hnder*
Förvirrad Mumari: -Jo just det, choken också, undrar var den sitter...?

Ungefär hela visningen av fyrhjulingen var lika förvirrad, jag hade dumt nog räknat med att den som skulle vilja köpa fyhjulingen skulle vara teknisk och motorkunnig, i alla fall mer än vad jag är!
Eftersom vi inte använt fyrhjulingen på flera månader och jag bara hunnit snabbladda batteriet så fick jag greja en del med batteriladdaren innan den startade också. Kändes riktigt profesionellt! ;o)
Grejen är att den har alltid har gått bra, det var bara just nu som den inte gjorde det!
Mannen kom hem medans spekulanterna var här fortfarande, han hoppade bara upp på maskinen, startade och körde iväg utan problem......hade han varit hemma från början så hade det inte blivit nå strul säkert!

Behöver jag tillägga att den inte blev såld....dom skulle åka hem och fundera på det!

Dessutom så har jag bestämt att inte byta bort min fiddy, inte än i alla fall......jag fick någon slags separationsångest.....

Kommentarer
Postat av: Monica

då har du gjort ett rätt va ;) om du känner så bra där!!

ps jag fixade lösen hehe

2008-09-21 @ 20:57:14
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: Lotta

Separationsångest är något som jag oxå lider av !! Varför ha två sittvagnar i källaren när ens minsta barn är 6½ år gammal. Jag kan bara inte göra mig av med dem =)

Typiskt det där att maskinerna går igång när karlarna ska visa fast man gör likadant själv !!

Ha de gott =)

2008-09-21 @ 20:59:26
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Sånt oflyt... :-/



Men du! Visst körs det cross med fyrhjulingar också!? Har sett det på tv iallafall, och det ser om möjligt ännu farligare ut än med tvåhjulingar - så det är väl bara till att börja!? ;-)

2008-09-22 @ 07:05:29
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Blue

Bara så himla typiskt...



Ungefär som här... förut när sambon la ut nåt på annons för försäljning så la han vårt hemnummer i annonsen. Ja vem sjutton var det som svarade nio gånger av tio då... o vem var det som INTE var hemma o kunde ta över???



Numera MÅSTE han lägga sitt mobilnummer för jag blir galen annars.

2008-09-23 @ 22:34:22
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0