På väg till marknaden....

Jag och Hanna skulle mötas framme vid marknaden. Vi pratade i telefon på vägen dit....
Hanna: -Tror du det är närmare för mig att åka småvägarna över skogen?
Jag: -Ja, det vet jag att det är...du ska typ köra förbi nåt ställe som heter Forkarby, jag har åkt där många gånger.
Hanna: -Okej, inte jag, men jag chansar...
Jag: -Ja, gör det, fast jag är inte så bra på att hitta....väldigt dåligt lokalsinne....jag skulle faktiskt inte lyssna på mina egna råd beträffande vägbeskrivningar...
Hanna: -...mmmm, jaha, okej.....    Här står det Forkarby på en pil! Ska jag svänga ditåt alltså?
Jag: -Jag vet inte! Oj, jag har nog ingen aning.....
Hanna: -Men......hm...på den andra skylten står det Uppsala, ska jag köra ditåt då?
Jag: -Du får testa.....haha, hallååå, du får tänka liiite själv också.....ja, men gör det då.....det är ju en bit kvar för mig så du hinner köra fel gott och väl...
Hanna: -Nu är jag framme! Jäklars vilken genväg!

 
    Bloggkoll

Kommentarer
Postat av: Olle

Tackolov att det finns GPSer!! :)

2008-09-13 @ 19:04:38
URL: http://enarmad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0