Ska det vara så svårt!!!

Ska det vara såååååå jäkla svårt att få tag i fem ynka ekrar till bakhjulet på min fiddy???
Jag har letat i hela Uppsala, i varenda motorcyckelaffär, i gräsklipparaffärer och till och med leksaksaffärer!
Idag fick jag nys om ett företag i Gävle som säljer såna där kinesiska skitmotorcyklar, jag ringde och frågade om dom hade ekrar, jag talade om mått, diameter och vinkel. Dom hade så många olika slags ekrar så det var självklart att dom hade några som passade!
Ha! Jo hej du!
Dom hade inga som såg ut som den jag skulle ha, och hittade inga att beställa hem heller!
Jag åkte vidare till ytterligare ett par mc-affärer, körde fel och hamnade ut på E4, upptäckte att det inte gick att vända på 2,5 mil.....fick vända och åka tillbaka....suck, jag hittade inte en enda ynka eker i en enda affär! Gaaah! Jag ville ju åka motorcykel i helgen!
Min stackars lilla fiddy.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0