Skvaller-Mumari

[start på skvallret]

Jag bara måste göra en update om mitt Schulmaninlägg igår. Idag skriver Aftonbladet om den nya tjejen som Alex träffat.
....jag skriver tjejen, aftonbladet skriver kvinnan, mem hon är ett år yngre än mig och måste ju då kategoriseras som tjej....

Katrin Przxknyzf-what-ever är visst chockad över att Alex har skrivit om sitt nya förhållande så tidigt, men hon är glad för hans skull ändå.......

" Om hennes och Alex sexåriga relation säger hon:

- Vi hade väldigt roligt, det var grymt. Men nu har jag valt att gå vidare. Jag mår jättebra, säger Katrin Zytomierska, som även hon hittat en ny partner."

Undrar vem som egentligen går vidare? Det återstår att se.....
Dessutom säger rykten bland kommentarerna på min blogg att anledningen till att Alex och Katrin inte var "gifta på riktigt" är att Alex redan var gift med en Olivia Rieke? Han skilde sig från henne i somras, i juni närmare bestämt....
Märkligt-skvallrigt-snaskigt.....hehe.....

Jag kunde inte låta bli att börja läsa Alex blogg igen, han har talang på att skriva och verkar ha höjt sin smaklösa nivå han hade när han bloggade på Aftonbladet en hel del.

                                                    [slut på skvallret]



Veckans Läsare blev Lotta!♣VEM BLIR NÄSTA VECKAS LÄSARE?

Kommentarer
Postat av: Monica

hahaha är det skvaller på hög nivå nu eller? Eller låg?

ja nu får dom flera läsare dom 2, ;)

2008-09-30 @ 08:35:49
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: Lotta

Hahaha, lite skvaller är ju alltid kul =)

2008-09-30 @ 08:47:12
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Lotta

Det är väl nu snart tävlingen ska avgöras ? Så spännande så !! Hur gick det på synundersökningen ? När jag började använda linser så kändes det som grus i ögonen de första dagarna innan man vande sig.

Nu är det ju hur smidigt som helst =)

Ha de så gott o kram på dig !

2008-09-30 @ 23:41:12
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0