Frågor

Jag hittade det här på Whatthefucks blogg och snodde det!

1. Hur gammal är du om fem år?
Tillräckligt gammal för att jag ska ha glömt bort min ålder så alltså spelar det inte så stor roll i det stora hela.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Loke
3. Hur lång är du? Lagom kort så jag med lätthet ser om folk är snuviga eller inte och kan göra mig hörd genom deras navel.
4. Vad fick dig verkligen att skratta senast?  Heja Björn med Olle Sarri och Helena af Sandberg.....konstapel PIP...haha!
5. Vem ringde du senast? Min man för att upplysa honom om att jag ska laga en gryta till middag som han inte är överförtjust i.
6. Vem ringde dig senast? Telefonförsäljare

7. Dansar du i bilen? Alltid, jag är så kort så jag måste stå upp och köra så då kan jag lika gärna passa på att dansa lite också.
8.. Vilken ögonfärg har du? Blåögd när jag är Mumari...svartögd när jag är Monster-Mumari
9. Vilken är din favoritjulsång?Jag avskyr julsånger....men om det inte behöver vare en traditionell så är ju Cornelis Vreeswijks "Jultomten är faktiskt död" rätt stämmningsfull....;

10. Var tror du att du befinner dig om tio år?  Planlöst irrandes runt i en bil av oro för vad mina barn gör ute om kvällarna.

11. Vad skrämde dig om natten som barn? Jag drömde mardrömmar om smurfarna och Nalle Puh.....smurfarna har jag bearbetat nu....

12. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, jag var pygmeé redan då så inget av mina barn har kunnat använda dem...
13. Sover du med eller utan kläder på dig? Alltid i en negligé från Juicy Couture
14. Hur många kuddar har du i sängen? Fem stycken, alla är obekväma.
15. Sover du på någon särskild sida?. Allt som oftast på ovansidan av sängen.
16. Tycker du om att mysa/kela? Ja, speciellt  om jag blir kliad bakom örat.
17. Sover du med gosedjur? Nej, men med ett antal plasttraktorer och monstertrucks som Loke lagt i min säng.
18. Kan du rulla med tungan? Ska man kunna sånt?
19. Vilka städer har du bott i? Städer... jag är byfåne! Och stolt över´t ;)
20. När var du i kyrkan senast? Det måste vara ett bra tag sen...jag går inte dit frivilligt.
21. Tycker du om kaffe? Kaffe är en nödvändighet.
22. Vad dricker du till frukost? Kaffe!
23.Är du en beroendemänniska? Mmmmm, kaffe!
24. Föredrar du havet eller en bassäng? Jag badar aldrig, men om jag mot förmodan skulle göra det så ska det vara i en varm bassäng och ingen människa i sikte.
25. Vem är den roligaste människan du känner? Hanna

26. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En burk bakpulver som Loke just hämtade i skafferiet...
27.Hur länge har du campat som längst i ett tält? Jag sover hellre ute än i tält!


Veckans Läsare blev Lotta!♣VEM BLIR NÄSTA VECKAS LÄSARE?


Kommentarer
Postat av: whatthefuck

hahaha, jag gillade nr 24 bäst... badar du aldrig Mu?... jag tyckte det luktade lite konstigt sist du var här men jag trodde det var någon av ungarna som bajsat ;)



Puss på dej... och akta dej för Nalle Puh! Han är en ond liten björn bakom den sockersöta honungsfasaden ;)

2008-09-29 @ 18:05:15
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Olle

"3. Hur lång är du? Lagom kort så jag med lätthet ser om folk är snuviga eller inte och kan göra mig hörd genom deras navel."

Hahaha...bästa beskrivning jag hört på länge!! :)



Kan inte du och WTF börja skriva böcker ihop?! Ni är ju lika galet skruvade båda 2!! :)

2008-09-29 @ 19:48:36
URL: http://enarmad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0