My Burgerman

Jag har inte speciellt spännande saker att berätta från den här sega söndagen. Mannen fick ge upp med tröskningen eftersom nya delar behövs till tröskan.
När han ändå var i farten passade han på att köra sönder sin cross så att jag fick åka och hämta honom + motorcykel.
Därefter har mannen haft ett sjå att få bort mitt trumpna humör, fråga mig inte varför men den här dan har humöret bara legat i botten.
Det var nätt och jämt att ett Max-mål kunde få upp mitt humör. Vi tog driven.....jag beställer som alltid en specialare med minus-allt-och-plus-lite......
Mannen tittar som alltid väääldigt nervöst och oroligt på mig när jag långsamt vecklar upp pappret runt min hamburgare....jag brukar snegla på honom, och när jag ser att han omedvetet håller ena handen på dörrhandtaget i bilen utifall han snabbt skulle behöva ta sig ut, då öppnar jag min hamburgare ännu långsammare......mannen kikar försiktigt och försöker framtvinga någon slags röntgenblick.....han bara måste veta om jag har fått rätt ellr fel hamburgare!
För varje gång jag har fått fel hamburgare blir han lite mer orolig nästa gång vi ska äta det.......

Han har nämligen varit med om fruktansvärda utbrott från min sida, hemska svordomar om att det inte kan vara så svårt att göra min hamburgare rätt! Jag har till och med kastat mig ur bilen och med raska steg älgat tillbaka till drivein-luckan, slängt fram min felgjorda hamburgare tillsammans med en utskällning och krävt en ny, på momangen!

Mannen brukar försöka förbereda mig mentalt att vara beredd på att det kan vara fel, redan innan vi beställer, så att jag inte ska bli så arg om det nu blir det. Men det resulterar bara i att gamla hamburgeragressioner kommer upp till ytan igen, och jag blir som en tickande bomb....minsta lilla utlöser bomben......

Men han vet i alla fall att om det är något som kan göra mig glad....så är det hamburgare och chilicheese, och idag blev det RÄTT hamburgare till mig ;o)


Veckans Läsare blev Lotta!♣VEM BLIR NÄSTA VECKAS LÄSARE?

Kommentarer
Postat av: Monica

å va jobbigt hatar när det blir fel! men då får du väl lite kompensasjon da när det blir fel?

Jag blir så förbannad på drive in på McD först ska man prata med en búrk där dom aldrig hör vad man säger + att man endå kommer fram till samma tjej för betalning, och då får man vänta med betalning pga hon tar en kund i bilen efter mig ??

Varför inte ta beställningen i luckan direkt av ´henne istället för en idiotisk burk??

2008-09-28 @ 22:02:08
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: Lotta

Att det ska vara så svårt för dem att göra rätt. När vi handlar blir det alltid nå't fel, alltid nå'n av barnen som blir ledset för att de fått senap på burgarn. Van som jag är har jag nu alltid plastknivar liggandes i bilen så jag kan skrapa bort bär det blir fel !!



Tur att du fick rätt idag då, för gubbens skull mest kanske hehe =)

2008-09-28 @ 22:26:10
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: elena cn

Åh, grattis! Det gick bra den här gången.

Stackars din man...men roligt var det att läsa om hans våndor! Jag undrar om jag blir så där hamburgeragressiv ibland? Hm...

Postat av: whatthefuck

Hahaha, berätta om PIZZAN istället!!!!!! ;) ;) ;) ;)



Nattnatt MU ;)

2008-09-28 @ 23:39:24
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Jen

Ha ha ha! Jag känner igen det så väl...

ibland är det nästan synd om de krakarna vi har :P



Skönt dock att det blev rätt tillslut! :)

God natt och sov gott!

2008-09-29 @ 00:45:24
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Lillmonster

skrattar Gud så jag känner igen mig. :) Här är det inga specialbeställningar när vi äter på Gyllen Måsen men vi är ju många och det är tydligen så pip svårt att göra iordning 8-9 menyer rätt.

Så gott som alltid är det något som fattas eller blir fel.

Sist vi tog hem mat därifrån så hade mina mjölkallergiska barn fått cheeseburgare med sig hem...



Jag ringde och ringde och ringde.... Jag höll säkert på i 5 min innan de svarade. Jag frågade om de var helt inkompetenta där uppe. Ifall personalen som jobbar där inte behöver ha läskunskaper (tjejerna har alltid med sig en skriven lapp där allt står) eller om de bara var helt dumma.

Fick lämna mitt namn och adress och 3 dagar senare damp det ner ett brev i lådan. De bad så mycket om ursäkt och vi fick 3 gratiskuponger som plåster på såren. ;)



Jag är nog deras största fasa här. hehehe



Kram Kram

2008-09-29 @ 10:35:19
URL: http://lillmonster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0