Mumari behöver en större!!!

Jippie! Ikväll kom mannen hem tidigt, jag var snäll och bjöd honom på soppa för att hans onda käke ska bli bättre och sen gick han ut och skruvade ihop min lilla cross.
När det var gjort lastade vi min och Alfreds cross på chevan och skyndade iväg till "vår" sandgrop för att åka lite. Mannens cross fick vara kvar hemma.
Det var bra att den var hemma, meningen är ju att jag ska lära mig köra, och nu kunde jag och Alfred få bli lite dresserade av en som kan :o)
Jäklars vad Alfred körde idag! Han körde över hopp och var hur tuff som helst!
Jag kände att jag måste våga lite mer jag också, jag vågade gasa "ordentligt"! Jag vågade också köra över hoppen, shit, det kändes som jag drog järnet, körde utav bara helvete, om ni ursäktar språket.
Och när jag körde som fortast så var det som en hel del av min feghet bara släppte, skitroligt! Jag fick nästan en kick av det!
Mannen hade hand om kameran, inte för att han riktigt behärskar den men han kan ju sikta och trycka i allafall ;o)
När vi packade in oss i bilen igen tog jag kameran för att titta på korten......då såg jag........
Jag kan köra hur fort som helst med min Fiddy, jag kommer se lika larvigt förvuxen ut på den i alla fall...... Vilken kalldusch!
Mumari behöver en större cross.....
KAN NÅN SKÄNKA MIG EN 80-KUBIKARE?

Jag var på Karlströms Motor i Sala idag och provsatt en 80-kubikare, jag satt helt perfekt på den! Precis lagom stor. Jag trodde att min Fiddy skulle vara perfekt bara för att den är liten och lätt, men det verkar vara svårare att ha kontroll över den då. Det blir nog en annons på Blocket, så att jag kan skaffa en större.....

 
    Bloggkoll

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tyckte du såg störtskön ut =)

Det ser ju jätteskoj ut det där !!

2008-09-08 @ 22:02:50
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

Hahahaha, snacka om omkörd! ;)



inga trekanter ännu?



Nattnatt Mu!

2008-09-08 @ 23:24:20
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Olle

"Aldrig i livet att jag sätter mig på en cross! Såna där dödsmaskiner är ju livsfarliga!!"



Citat: en ung och oförstående Mumari för bara en knapp månad sedan... :D



Nu vill du ha en större.... Vavadejasa?!

2008-09-09 @ 07:53:43
URL: http://enarmad.blogspot.com/
Postat av: niccan

Ser ju hur kul ut som hellst!

Blir frestad!

Hoppas det går bra med försäljning och köp! =P

2008-09-09 @ 08:29:14
URL: http://enligtniccan.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

Fortfarande inga trekanter?



Nattnatt Mu ;)

2008-09-09 @ 22:30:09
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0