Besök på vårdcentralen

Loke gjorde en dramatisk entré på bvc-kontrollen......
Jag lovar att han hördes ända till Malmö! Han sov middag innan vi åkte och fortsatte att sova i bilen på vägen dit, man kan nästan säga att han vaknade upp inne i bvc-rummet.....med ett vråååål!
Jaja du var ilsk han var. Tillslut låg han på golvet och bara sparkade och skrek, jag fick inte ta upp honom i famnen ens.
Meningen var ju att han skulle visa att han kunde bygga klossar och lite sånt, men det fick jag intyga på heder och samvete i stället, jag intygade att han också kunde en hel del kroppsdelar.
Någon spruta fick han inte på grund av förkylningen, men vi lyckades väga och mäta honom. Han var 83 cm lång och vägde 11 kilo.
Det var tydligen lite för lite på både vikt och längd, han hade hoppat ner två kurvor från den han legat på förrut.
Fast jag kan ju inte påstå att han ser direkt smal ut...?

Efter bvc var det dags för läkarbesök för att försöka få reda på om hon eventuellt är allergisk mot pälsdjur, eftersom jag har talat om det för sköterskan per telefon så trodde jag att doktorn var förberedd på vad besöket gällde.
Men han sa bara ett tafatt "Jaha, ja, det låter som allergi, ni får komma och ta prover nästa vecka."
Så på måndag ska vi dit igen......jobbig väntan....

*Veckans Läsare är Annies Fotoblogg*
VEM BLIR NÄSTA VECKAS LÄSARE?

Puffar lite för bloggkoll också!
 Bloggkoll

Vinn MisoPrettyProdukter här

Kommentarer
Postat av: Monica

typisk vissa läkare , varför inte ta det nu som ni var där eller skicka med en remiss!!!!!

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

2008-09-24 @ 17:51:13
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: whatthefuck

Men!!! Vad var det för doktorstjärna??? du hade ju bokat tid för utslagen???

2008-09-24 @ 18:05:00
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0