God Morgon

Jag är trött som en gnu....
Loke-Bus levde rövare igår när vi skulle gå och lägga oss, han var högt och lågt och överallt.
När han äntligen somnade så kunde inte jag sova för den förbannade magkatarren kom tillbaka, rejält.
Känns som om jag legat vaken nästan hela natten och vridit mig. Fram på morgonkvisten lyckades jag somna men blev snart väckt av Ellen och Alfred som var morgonpigga och hade vilda lekar på Ellens rum, vägg i vägg med vårt sovrum.....lika bra att gå upp....

Startar dagen med kaffe och en magtablett....

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo72)

Ja du, det är skoj nästan jämt... Hoppas att magen blir bättre snart igen.

Hur mår Signe förresten? Pigg efter råttätandet igår? Det är ett vansinnigt råttår verkar det som - har hört många som har stora bekymmer med råttor/möss...

Får väl se hur vi får det uppe i vårt nya hus - vår katt har ju aldrig sett en levande råtta nån gång...

Kram

2009-01-06 @ 12:02:24
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: g-b

Hej

känner sympati för dig med din magkatarr. har varit i den sitsen själv, men hur vore det om du hoppade över kaffet några dagar! Filmjölk brukar vara bra inte i stället för kaffet kanske men mot magonda.........krya på dig

mvh G-B

2009-01-06 @ 16:32:00
Postat av: mumari svarar

g-b: Ja, jag borde nog skippa mitt starka morgonkaffe ett tag....men då kommer huvudvärken i stället :S

Magkatarren kommer och går i perioder men den här gången har det varit riktigt illa....det går nog över snart :o)

2009-01-06 @ 18:26:14
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0