God morgon

God morgon!
Idag är det barnens första skoldag på vårterminen. Roligt för dom, det behövdes, dom blir lätt något uttråkade när det är lov!
Nu är det bara jag och Loke-Liten hemma, jag funderar på att städa ut julen men Loke tycker inte att det är någon brådska med det. Han springer glatt runt i tomtemössa.
Jag har egentligen inte heller någon lust att städa bort julen, jag tycker det blir så trist när man tar bort ljusstakar och julgran! Min barrar ju inte ens så den kan få vara kvar ett tag till kanske.

14 minusgrader hade vi ute när jag vaknade, enligt smhi ska det regna ikväll, det låter rätt skumt.....
fnul

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo72)

Än behöver man väl inte städa bort julen, visst kanske man kan pynta av lite, men stakarna tycker jag kan vara kvar till Knut iaf.

Här ska ju allt packas, packas och packas - så de får nog stå iaf tills de lådorna kommer fram från vindens rensning. *S*



Kram

2009-01-08 @ 08:26:50
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: Lotta

Det var kallt här i morse med, men nu är det 4 plusgrader o blåsigt så snön är nog väck snart !

Här står alla tomtar framme än men på söndag tänkte jag ta ett ryck o röja o städa undan.

Vilken tuff tomte du har hemma hos dig =)

2009-01-08 @ 23:50:50
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0