Godmorgon-svammel

Loke somnade som en sann utslagen hjälte på soffan igår kväll. Det var inte lätt att krångla av honom stålmannendräkten utan att väcka honom!
I dag är det en morgon som alla andra, det betyder huttrande kallt inne, jag drar mig för att gå ut och hämta ved.....snart måste jag.....
Just nu värmer jag mig i ett par tofflor som jag fick av mamma och pappa i julklapp, dom är helt suveräna för man värmer dom i micron!

Planen idag är att baka matbröd, kors i taket, det händer en gång vart annat år ungefär!
Känner jag mig själv rätt så har jag säkert glömt att handla något väsentligt så det inte blir något bak....det visar sig....

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo72)

Ja du, vem skulle inte behöva baka matbröd. Mycket godare med eget bröd, och billigare än brödet på affären - men jag är hopplöst dålig på att baka just matbröd... *suckar*

Är en fena på att baka fikabröd av alla de slag - men matbröd... Nepp, det har aldrig funkat riktigt...



Kallt här med, ca -20...

Stor varm kram

2009-01-07 @ 08:17:10
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0