Drömt

Jag ville ha sovmorgon idag.....
Men Loke har farit runt som en propeller mellan oss i sängen sen tidiga ottan, när han äntligen la sig hyfsat stilla brevid mig började han i stället spela banjo med sina tår på mina revben; "Ritsch ratsch filibombombom". Om han ändå kunde ha spelat clarinett eller nåt, så det hade blivit lite mer massage!
När jag väl har vaknat så tycker jag inte att det är nån idé att somna om, det blir så mycket jobbigare att vakna en gång till.
Så istället sitter jag nu i soffan och barnen tittar på Dora Hjärntvättaren.
Jag har drömt en massa konstiga saker, den där apan stod som en staty nere i lagården hos kalvarna. Kalvarna hade Taco-buffé med färgglada hattar och brydde sig inte halv sju om att jag kom ner.
Tur att det bara var en dröm, det skulle vara ganska bisart att se kalvarna stå och mumsa köttfärs!

God Morgon på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0