Hörde ni mig på P3Krister? :o

Men shit, nu har jag gjort det igen....det är livsfarligt att lyssna på radio!
När jag var på väg hem från affären lyssnade jag på Krister i P3, Sanning eller Bullshit. När dom sökte tävlande så slår jag givetvis numret...och kommer med.....jag ångrade grymt att jag ringde för det är ju sanslöst svåra frågor!
Men.....tadaaa...jag svarade rätt på hela två stycken, det var en som handlade om tranor och en om Frank Andersson.....det säger en hel del om mitt intellekt ha?
Den tredje frågan åkte jag ut på, Morgan Programledare påstod att han hade trott att Krister var en kristen bög första gången han träffade honom...sanning eller bullshit? Jag skrattade och svarade sanning, vilket var fel, det var tvärt om, Krister hade trott att Morgan var en kristen bög....så nu vet ni det!
Det där var sista gången jag ringde till P3 *intalar mig själv*....jag har mani på att ringa till radiotävlingar och varit med en hel del gånger nu, men sist jag var med så var det i Karlavagnen, jag skulle berätta om när jag råkade låsa in lilla Loke och bilnycklarna i bilen, men den gången var det faktiskt producenten som sökt mig efter att ha läst om det på min blogg! Så det så!

Kommentarer
Postat av: Olle

Testa att ha mobilen i handväskan och låt handväskan ligga längst bak i bagageutrymmet när du är ute och åker och lyssnar på radio. :)

2008-04-03 @ 19:27:20
URL: http://enarmad.blogspot.com
Postat av: Marie

jag får nog lov att göra det, förutsatt att det inte finns någon mobiltelefonätande hun där då förstås!

2008-04-03 @ 19:36:35
URL: http://mariwi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0