Shoppingvanor

Varje gång jag handlar nu så ångrar jag en smula att jag lät Loke dra en sån där kundkorg med hjul för ett tag sen...... Nu går det inte att handla med honom utan att han får dra korgen! Det spelar ingen som helst roll hur tung den blir, han biter ihop och drar i alla fall.
Inte nog med det, nu tittar han i hyllorna, tar exempelvis en schampoflaska, vrider och vänder lite på den och stoppar bestämt ner den i korgen.
Idag var vi nära att komma hem med:
# Mjällschampo
# En krukväxt
# Styckförpackade muffins
# En bunt Kalle Ankatidningar

Det är nu man lägger grunden för framtida shoppingvanor tänkte jag......

Nu håller jag på att laga middag, köttfärssås och spaghettie. Sen ska vi flytta en massa djur.


Kommentarer
Postat av: Mia

Men muffins som är så gott! ;) Kalle Anka i solgasset är inte heller helt fel, Heja Loke!

2008-05-08 @ 17:33:53
URL: http://www.msockertopp.blogspot.com
Postat av: Olle

Grabben har fattat grejen! :) Manlig handling: man tar första bästa sak som verkar ok.

Kvinnlig handling: man klämmer noga på alla produkter, ställer tebax, går ett varv...går tebax å klämmer lite till... suck

2008-05-08 @ 18:42:39
Postat av: Anonym

gott med spagetti och köttfärssås :)

2008-05-08 @ 19:10:04
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: Linda

Missa inte tävlingen i min blogg..

2008-05-08 @ 19:25:23
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0