Stackars mannen.....

Det är inte bara barnen som blir som tokiga när första snön kommer! Även hundar och karlar blir det tydligen.
Mannen skulle fira den decimetertjocka nysnön med crossåkning på stubbåkern tillsammans med sin bror.
Jajadu  vad taggad han var att köra!
Jag pälsade på mig och barnen, tog med kameran och gick ut för att fota lite läckra crossbilder.
Men ibland blir det inte som man har tänkt sig......eller rättare sagt oftast så blir det inte som man tänkt sig....
Mannen kom inte många varv på åkern innan hans motorcykel gick sönder, så less jag blir! Inte för att mannen kommer att får lov att avstå från monstermaskinen en period, utan för att jag ser reservdelar i pengaform bara rulla iväg....
Småbuttert konstaterade mannen också att jag fick mest kort på hans bror.
Jag hävdar bestämt att det inte är riktigt sant eftersom jag sprang och jagade mannen med kameran när han var i full färd med att få på sig varma kläder under crosskläderna.
-Fan, jag var BERGIS på att jag hade kastat den där polotröjan!


Nu ska jag ta "smått-deprimerad-make" och barn och åka och handla!

Kommentarer
Postat av: Jen

Ha ha ha! Underbara bilder! :D

Här finns det oxå ett par som gillar snö...

men främst vovvarna. :)

2008-11-22 @ 15:20:18
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: malin

hej! vad fin sidan blev med den nya designen! vi tittade på lägenheten idag, och vi ska ta den..=) vi hörs. kram

2008-11-22 @ 18:09:28
URL: http://misopretty.tk
Postat av: Linda

Ah jisses vad snugg design du har gjort nu=)

Hoppas din helg blir bra,skål!

2008-11-22 @ 18:43:12
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0