testa

Photobucket

testinlägg

Många funderar nog på hur man kan bli utmattad av att bara vara hemma med sina barn..... JAG LOVAR ATT MAN KAN DET!!!
Alla helvetes makter måste ha brakat lös idag. Loke har varit högt och lågt, arg och sur hela dagen!
Han har gått lös inne på toaletten, provat spola ner diverse saker, han har länsat skafferiet och matat lyckliga hundar, han har lekt med mitt smink och målat sig själv med mitt läppstift i ansiktet.
Ungen såg ut som om han skulle ha ramlat med en cykel och glidit med ansiktet mot asfalten.
Jag har haft fullt sjå att roa honom med sakerna han får leka med.
Först nu sover han, på tok för sent för att sova middag! Jag vet att jag måste väcka honom, men jag kan ärligen erkänna att jag faktiskt njuter av några minuters lugn och ro och tystnad.......
*oups* ....där kom det dåliga mammasamvetet genast fram.....

Är det nu man kan säga att han gör skäl för sitt namn?

"Loke är vacker till utseendet, men uppträder ibland som ondskan personifierad och slugast av alla jättar; han är nästan lika psykologiskt komplicerad som Oden bland gudarna. Då han dessutom kan förvandla sig till vad han vill och ändra både gestalt och kön, är han dramatiskt tacksam, så det är inte så konstigt att han, Tor och Oden är de tre vanligaste huvudpersonerna i den nordiska mytologin."

testar

kgjl lj ljfä
f
gskfösdk ökgöskg
 kf


fkpåak
fp f
 
pfkå
f k
a
pk
pf

hfkahkf

fkhkhf
gdg
g

ag
g
ghkalflafjlkajfkahfkjflajlf kj j kk lkfhlaksh fksaaaaaaaaaaa kafhlahf ljjd
 åpifopakl kalöfk

RSS 2.0