Första dagen med mitt glamorösa hår

Vaknade i morse och håret satt kvar, var nästan lite orolig att det skulle ha trillat bort eftersom det inte kändes i sömnen.  Tapetserade lite i köket, ett himla pyssel med mönsterpassningen....

På efetrmiddagen åkte jag, barnen, håret och barnbidraget till Karlssons i Morgongåva för att handla kläder till barnen. Köpte byxor och tröja till Alfred och byxor och täckväst till Ellen och strumpor till både mig och barnen.
När vi var på väg ditt frågade Ellen vart vi skulle. Till Karlssons svarade jag. "Så vi ska inte till /fy-fan/?" sa Ellen. "Va?" sa jag chockad.
"Jo men vi har varit där en gång förrut, med dig och Jeff och då hörde jag att du sa att det hette /fy-fan/"
Jag har ingen aning om vad barnet menar men ett är då säkert, hon har stora öron!

På kvällen åkte vi hem till Jeffs föräldrar och åt god mat och fikade. Barnen somnade i bilen på väg hem och nu sussar båda i sina sängar.

Jag kan inte låta bli att sitta å kika på nätet efter billigt äkta hår, jag är nöjd nu men det känns nog ännu bättre med äkta hår.
Nu ska jag plocka lite i köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0