Marie med HÅRET

Nu har jag långt hår....kan inte säga om jag är nöjd eller inte. Det är såååå ovant att se mig själv i långt hår att jag mest känner mig som jag ska leka cowboy och indian iförd en poccahontas-peruk..... går och speglar mitt hår titt som tätt och jag blir inte lika förvånad när jag ser mig själv nu när det gått ett par timmar.
Svårt att låta bli att fixa med håret hela tiden. Skulle jag presentera mig för en främling skulle jag nog säga nåt i stil med: "Hej det är jag som är Marie med håret" för det är HÅRET som tar upp mina tankar HELA tiden nu. Får väl vara glad så länge jag inte pratar med det.....eller ännu värre....får något svar från det!

Jag tror nog att jag kommer trivas med långt hår men att jag kommer köpa av bättre kvalitet så småningom. Eftersom plånboken insisterade på att köpa syntetiskt hår och spara många hundralappar så kommer jag nog inte bli helt nöjd förräns jag har skaffat äkta hår.

Innan jag går och lägger mig ska jag noggrant fläta burret så att det inte trasslar sig i onödan.
Knäppte lite smått värdelösa kort med hjälp av en kompis och min telefon så ni får en aning om hur det  ser ut, lägg till lite fantasi och en väldigt liten människa under allt burr så får ni nog en bra bild av Marie med HÅREt framför er! ;o)

 
Det gröna i bilden är det skumma ljuset i köket och INTE reflexer från mitt hår....  ;o)


Kommentarer
Postat av: Mia

Så j-la snyggt det blev. Ska bli kul att få se i verkligheten, supersnyggt kort oxå! Kanske kan ses på måndag, vill så gärna se tapeten! Höres!

2005-10-23 @ 10:14:46
URL: http://mia.stand.at

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0