Det är faktiskt lite synd om mig.....

.......jag är sjuk.....jätteförkyld....men jag vet inte om jag har feber, termometern fick jag offra till kalvarna när dom var sjuka....
Har inte gjort ett vettigt handtag idag förutom lagat mat, potatisgratäng och pannbiff.
Gjorde en blogg-layout till svärmor Eva också, kul att pussla ihop en layout till nån annan. Vill göra om min också men hittar ingen inspiration.
Annars har jag mest ugglat runt i stora lurviga tofflor och frysit hela dagen. Barnen har varit ute och lekt och åkt kickboard på verandan. Alfred är också förkyld, riktigt söt under näsan.
Nu sitter barnen och tittar på bolibompa, jag ska passa på att gå ut och mata kalvarna medans.
Hoppas det är något bra på tv sen ikväll. Jeff jobbar och jag vet inte när han slutar, det vet han inte ens själv, trist.
Tjohej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0