Lite morgonbabbel

tingelingIgår hämtade jag barnen på dagis. Egentligen skulle deras pappa lämnat dom till mig på kvällen för vi har bestämt att vi ska byta med varandra på tisdagkvällar istället för på onsdagar via dagis. Eftersom jag ändå inte har dom på dagis när dom är hos mig så känns det avigt att använda dagis bara för att byta från mammavecka till pappavecka. Den här gången hämtade jag från dagis tidigare för att vi skulle åka bort på kvällen och titta på en bil.
Min mercedes har börjat sjunga på sista versen, eller snarar rassla på sista versen.
Vi hittade en mercedes på blocket som var jättefin! En mörkblå-metallic combi från 97. Den har gått som taxi. Dessutom, när vi kom fram till dom som hade bilen så visade det sig att tjejen var en gammal kompis till mig sen gymnasiet och Jeff kände även igen killen som sålde bilen! Tänk vad världen är liten! Prutade rejält och slog till. Ikväll ska vi hämta den. Spännande!
Mecan stod i Jumkil så efter att vi varit där passade vi på att hälsa på en kompis som bor i närheten, P.
Ellen lekte med hans dotter som är 7 år. Det var så kul, dom satt och spelade kort och Ellen fick lära sig "Finns i sjön", bara det att Ellen missförstod att man skulle säga "finns i sjön" när hon inte hade kort på handen så hon sa "prins i sjön" istället! Det lät så roligt!
När vi åkte hem så somnade båda barnen i bilen så det var bara att bära upp dom i sängen på en gång. Båda var duktiga och sov hela natten.sova
Jeff åkte och jobbade nu på morgonen och jag och barnen får snart besök av , ja vad kan det bli....plastfaster...Anna.
Längtar tills ikväll när vi ska hämta bilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0