Måndag

Vaknar och barnen skrattar hysteriskt åt mig.....jag har nästan tappat rösten...låter som en kalkon i målbrottet, Hoppas ingen ringer så jag måste svara i telefon. Kommer ihåg sist när jag tappade rösten, fast då var den helt borta. Min kompis hanna ringde och jag hade varrit själv hemma hela morgonen och inte riktigt fattat att jag tappat rösten. "h-a-l-l-å"  väste jag i telefonen. Hanna: "hallå vad håller du på med?" Jag väste igen. Hanna: " *asgarv* Per kom och lyssna! Marie har tappat rösten! Två asgarv" Jag väser.

Börjar med kaffe på morgonen och får väl ta en kopp honungs-te sen.

Såg en läbbig dokumentär på tv igårkväll. Den handlade om en pojke i USA, tror han var 11 år nu och han såg ut som en bodybuilder. Dom visade bilder på honom när han bara var ett par år, redan då såg han ut som en bodybuilder! Jag tycker det är vidrigt, pojken har tränat och gått på diet sen han var två år! Stackars barn säger jag. Läs mer om honom här: aftonbladet

Känns som om det här kommer bli en tråkig dag, grått och regnigt ute, jag måste åka och handla, finns ingenting hemma, borde storhandla så jag kanske åker till Sala. Men det känns inge lockande när jag är så förkyld. Å andra sidan går dagen lite fortare då.
Just nu sitter jag och kollar om man kan köpa kärleksorden till kylskåps-poesin billigt nånstans. På www. kylskåpspoesi.com finns det, men ganska dyrt där.
Smurfar vidare så skriver jag mer sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0