Ny morgon....

rackarns vad trött jag är.
Igår efter frukosten åkte jag och barnen över till en kompis och fikade. Vi blev där fram till lunch, hennes äldsta är jämngamal med Alfred och barnen lekte jättebra. Hennes sida hittar du här.
Städade lite hemma på eftermiddagen kvällen, gjorde fint med mycket ljus i vardagsrummet, en av höstens fördelar att det blir mysigare inne. Jeff kom hem i skaplig tid. Två kompisar till honom kom över varav en som jag varit telefonkompis med hela eftermiddagen och försökt hjälpa honom att få träffa en viss tjej. Lyckades inte den här kvällen, hon svarade inte i telefon, men jag ska försöka nå henne idag med och arrangera så att dom får träffas för det är mycket romantiska saker på gång.......så jag blir rörd faktiskt.......

Hursom helst så hann klockan bli ett innan vi kom i säng, båda barnen sov hela natten, Jeff har precis åkt och jobbat och jag ska duka fram frukost.
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0