Väntar på morgonkaffe....

Sitter och väntar på att min kaffebryggare ska behaga ge ifrån sig lite kaffe, jag har väntat lääääänge......det är nåt fel på kaffebryggaren, jag sätter på 6 koppar kaffe och ut kommer endast 1 kopp som är så stark att man skulle kunna ta bort nagellack med. Har gjort ett nytt försök med den kära bryggaren och satt på en ny omgång och den har nu puttrat i snart en timme.....

Igår var vi och hämtade bilen! Ungarna blev alldeles till sig när dom fick åka i den och sitta på dom inbyggda barnkuddarna.  Jag körde hem den och det kändes verkligen som att åka lyxbil! Så fin!
Innan vi var och hämtade bilen städade jag sovrummet, läskigt, dammråttorna tittade elakt på mig och sprang och gömde sig. För att städningen skulle bli ordentlig så möblerade jag om också, mycket roligare att städa då. :o)

Nu! kaffebryggaren är tyst! Ska smyga ut i köket och se om det finns normalt kaffe där.
So long!homer

Kommentarer
Postat av: Eva

Det kanske vore idé att önska sig en kaffebryggare i förlovningspresent?...eller är det en tråkig present? Finns det kanske andra önskemål?

Undrande "svärmor"

2005-09-22 @ 13:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0