Den genomskinliga...

Loke fick förresten en ny napp idag också, jag upptäckte att han hade tappat nappen när vi var på Karlssons så det var prio 1 med en ny napp när jag gick in på ICA. Jag glömde naturligtvis bort det och fick springa in en andra gång. När jag satte mig i bilen och tog fram bilnycklarna ur fickan visade det sig att Loke inte alls hade tappat nappen, den låg i min jackficka.....förvirrad unge....
Hur som helst så fick han den nya nappen nu på kvällen, den låg i en liten nappformad plastbox. Han fick hela rasket så han kunde sysselsätta sig med att öppna en stund. han förstod inte riktigt att den skulle öppnas, han trodde att nappen skulle se ut så där, med lådan runt. Han kämpade länge med den, nu är han sur på den och kastar bara bort den, och han blir rabiat galen om jag öppar lådan.


Mina doftljus fyllde också sin funktion.

Luktar lavendel....

Hoppas ni har en trevlig kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Marie, vi tränar simning med hunden enbart för att han ska få träning (behöver bygga upp musklerna) och för att få vattenvan. Yambo var jätteduktig ikväll!

2008-04-03 @ 21:18:14
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: OSKAR O DA HOE AND PRO YOO YOO YOO!

svar: heheh stackars dig!
Måste ha sett ut som Ruffy i den japanska mangan one piece då!

2008-04-03 @ 22:05:04
URL: http://thegameboy415.blogg.se/
Postat av: Linnea, Moa & Emma

Ojdå! just den filmen har jag inte sett :)

2008-04-03 @ 22:43:41
URL: http://limoem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0