En k-pist?

När jag laddade in dagens foton i datorn och kollade igenom dom hajade jag till när jag såg detta! Första tanken var: "Vad i hela friden är det jag håller i handen?"
Jag har en viss mani på att knäppa kort på spegelbilder, det här knäppte jag när jag tankade och det som jag tycker ser ut som en k-pist eller något i den stilen är barnvagnen som ligger i bakluckan :D


Förresten är det dyrt och tråkigt att tanka.....för trehundra spänn fick man inte mycket över 20 liter.

Och så glöm inte tävling längre ned om du vill vinna detta:

Kommentarer
Postat av: Olle

Beväpnad och livsfarlig!?

Mmm..tanka är verkligen inte kul... "När jag var ung" fick man nästan 25 liter för en hundring... :P

2008-04-18 @ 19:46:00
URL: http://enarmad.blogspot.com
Postat av: Dragana

Haha, kul bild! =)) Värsta bad girl done maffia style. :D

2008-04-18 @ 21:49:26
URL: http://iseedee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0