God Morgon!

God Morgon!

Det blev en väldigt trevlig kväll igår!
Jättegod mat! Det var ett till par där också, det visade sig att jag och killen har umgåtts i samma krets i ungdomen. Jag blev lite förvirrad dock. Han heter Johan, men de andra kallade honom för Jocke, vilket jag aldrig fick någon riktig klarhet i!
Typ: "Hej jag heter Marie, men ni kan kalla mig Malin?"....
Mina och mias barn lekt och kollade på film, otroligt att dom orkade hålla igång så länge, dom sover *kors i taket* fortfarande, det är bara jag och Loke som är vakna.
Jag ska gå igenom kort och filmer fån igår och ska lägga upp om en stund, men ett kort lägger jag upp nu, bara så ni ser hur trevligt jag och Mia hade det!

*en bild säger mer än tusen ord*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0