Hemma igen

Hemma igen, fy vad jag avskyr trafikstressen i Stockholm!
Allt gick bra, jag lånade Mias GPS och det var ju en makalös manick måste jag säga. Hur sjutton vet den allt?
Jag hittade dit jag skulle utan en enda felkörning, kom i tid och allt.
När mötet var avklarat tog jag och tre förkylda barn en snabb sväng i affärerna vid centrum. Loke behövde en ny jacka och passande nog hade dom halva priset på vårjackor på HM! Loke fick en militärgrön tunn typ parkas, han provade den alldeles nyss och jag såg att det var lite "tysk-polis-look" över den. Det är ju tur att lilla Loke kan lysa upp vilket plagg som helst!
Jag köpte, hör och häpna Mia, ett par shorts! Jag som sa till Mia senast innan jag åkte att hon knappast skulle få se mig i shorts. Men det var inga korta, snarare typ capribyxor, fyndade på HM.s barnavdelning i strl 158 cl!
Hemvägen var riktigt dryg, jag valde att åka över Enköping vilket GPS:n protesterade vilt mot, hela vägen hem försökte den lura in mig på i stort sett varenda villatomt för att vända och ta en annan väg!
Den gnällde titt som tätt att jag körde för fort också.
Jag är ändå riktigt fascinerad, att den vet i princip allt man behöver veta för att ta sig dit man ska, jag hade inte blivit förvånad om den bett mig att tanka också!

Sett ut en skitig backspegel.....en av anledningarna till att jag vill bo på landet!

Nu ska jag gå och leta efter halstabletter, under färden hem hann jag förvandlas från lite småförkyld till dunderförkyld. Jag blir LESS!!

Hoppas ni har haft en bra dag i solen!

Ni som vill tävla om det fina armbandet kan göra det här, klicka på bilden!
image313

Kommentarer
Postat av: En av Sveriges mest besökta hundbloggar

Fint att du hittade GPS är en fin uppfinning, men fungerar inte alltid har jag upptäckt
//Susann på en av Sveriges mest besökta hundbloggar

2008-04-23 @ 19:46:26
URL: http://blogg.aftonbladet.se/11171

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0