Jag känner att jag måste dela ut ett tröstpris!

Efter att ha läst igenom tävlingsbidragen till tävlingen så känner jag att jag vill dela ut ett tröstpris.
Till Pontus Ströbaek! Här är hans motivering:



Postat av: Ströbaek

Poncho är cute as hell ;)... men jag kommer nog att bli diskad eftersom jag inte länkar till din tävling. MEN!!! Jag är ärlig och man (en inte så vanlig kombination)... Jag vill vinna (har bara vunnit en gång innan på bloggandet - och det är samma tävling som du vann ;) )

Snälla! har bara druckit 2 flaskor av varunummer 207801... ett fantastiskt vin.

2008-apr-15 @ 22:52
URL: http://pontusstrobaek.blogspot.com/ Postat av: Ströbaek

Jag kommer visa hur jag använder allt på min blogg!

I bilder... U WISH!
;)

2008-apr-15 @ 23:17
URL: http://pontusstrobaek.blogspot.com/



Min motivering: Behövs den?
Pontus vinner en Vodoll som jag har special-pimpat speciellt för honom! Inte illa va?
Här hittar ni hans blogg och anledningen till att jag pimpade den med poncho!



Ponch-Pontus: Maila mig din adress så skickar jag Vodoo-Poncho till dig ;o) min mailadress hittar du längst upp i menyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0