Loppisfynd och gruvlek!

Ojojoj, loppmarknaden var ju sjukt stor! Jag hittade ett par coolt fula solglasögon med prislapp och allting kvar för tio spänn! Jag gillar looken av insekt i skidglasögon!
   
Eftersom jag i stortsett alltid har en dålig hårdag och oftast drar en sjal över skallen så köpte jag en brun-gul-orange-mönstrad 70-talsgräslig sjal, Men den var stor så jag måste sy om den lite, bara min symaskin behagar bli lagad nångång.....
Efter loppisen åkte vi till Sala, vid Silvergruvan finns en slags lekpark, "barnens gruva" och där slog vi oss ner medan barnen lekte. Det är verkligen mysigt där och solen sken!
     
Dottern visade sig vara en mästerfotograf, så jag och mannen fick vara med på kort tillsammans för en gångs skull! Det var faktiskt Ellen som fotade min outfit tidigare idag ;o)

Nu ska här grillas på verandan, premiärgrillning för i år! Och jag sitter faktiskt ute och bloggar!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gud vad härligt att grilla, jag har inte gjort min premiärgrillning än, men jag hoppas den kommer snart :)

2008-04-20 @ 20:10:47
URL: http://glooria.blogg.se
Postat av: Eva (kramgo_72)

Åhhh, verkar som ALLA har grillat i helgen - utom vi!

Ja snart ska balkongmöblerna fram här med, så då blir det bloggning ute för min del med!

Kram

2008-04-20 @ 21:22:37
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: Olle

Grillat är gott!! Kanske skulle ta å grilla nästa helg? :P
Coola brillor! Du ser verkligen ut som en liten insekt! :D

2008-04-20 @ 21:49:20
URL: http://enarmad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0