Lyckad kväll....



mätta och belåtna........det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss....

.....men det hade säkert kunnat vara värre, vi hade ju kunnat fått färdigtuggad mat ;o)
Vi gick aldrig in där utan vi var faktiskt på Texas Longhorn. Det blev en liten besvikelse, det var mycket bättre där för nåt år sedan!
Bland personalen rådde det mer eller mindre kaos, kommunikationen verkade inte riktigt klaffa men det var rätt underhållande att studera. Ett plus i kanten för Hobbiten som praoade där och fick mig att tänka på Kuknästornet!
Vi fick sitta i baren och vänta på ett ledigt bord en stund och när vi äntligen fått vårt bord kom olika servitörer och frågare 4-5 gånger om vi fått beställa. Dom glömde min sallad, bordsgrannarna fick fel mat som inte rättades till och allt var allmänt rörigt.
Jag hade lätt kunnat ta det om maten varit så god som den var tidigare, men tyvärr så var den inte det, mitt kött var tämligen smaklöst. Men eftersom ingen frågade om maten smakat bra när tallrikarna dukades av så verkade smaken vara en liten oväsentlig detalj i sammanhanget.

Vi blev mätta i alla fall och det var trots allt skönt att gå ut och äta själva.
Nu ska jag knappra på en alvedon och gå och sova och jag har för avsikt att vakna frisk och utvilad!
Och nästa gång vi vill ha cowboymat så får det bli Church Street Saloon!

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

Nej jag ska inte på party hos Joppe då "pudeln" har examens fest för juristerna i morgon.
ska du till Joppes party?

2008-04-12 @ 00:07:38
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Olle

Trist när man går ut och betalar för sån taskig service....

Svar på det du skrev hos mig: Jamen det ÄR kul att avreagera sig ibland! :)
Vi stod på baksidan så jag tror ingen såg oss...
Japp, Rustiken har åkt ner några kr sen den 2/4. Utan röda lappar! ;)

2008-04-12 @ 08:56:01
URL: http://enarmad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0