Morgonfoton

Efter den nyttigaste frukost jag ätit på åratal (ni som säger att jag ska äta mer frukt, kolla nu) så gjorde jag och Loke oss i ordning för att gå ut och sätta fart med morgonlagården.
Loke är lite smått förbryllad, han har en jacka som man kan göra om till väst och när jag sa att vi skulle klä på oss och gå ut, hämtade han ärmarna till jackan och fick på sig dom! Det är väl jättesmidigt att även dom kommer till användning ;o)
Det känns att våren är här nu, fast det är mulet så är det varmt i luften. Rabarberna har vuxit riktigt fort också!
   

Kommentarer
Postat av: Lovisa

gott med rabarber

2008-04-28 @ 10:18:12
URL: http://daloatf.blogg.se
Postat av: johanna

Och jag som var stolt över mina rabarber....

Hoppas allt är
bra med er! Kram från johanna (martins..)

2008-04-28 @ 11:10:08
Postat av: Marie

Mina rabarber växer som ogräs, alldeles för fort!
Johanna: Med oss är det som vanligt förkylningar som kommer och går, annars knallar det på :o)
Vi får försöka ses nåt!
Kram

2008-04-28 @ 11:35:30
URL: http://mariwi.blogg.se
Postat av: Eva B

Jösses, va stora era rabarber är! Längtar efter rabarberpaj..så himla gott! Kram till lilla Loke..längtar efter honom också!

2008-04-28 @ 11:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0