Nyss hemkommen!

Si så där ja, nyss hemkommen från majbrasan. Vi åkte till vår "lokala brasa" som brann ett stenkast härifrån. Loke var djuuupt imponerad och Ellen och Alfred hittade kompisar som dom lekte med.
Själv kände jag mig mer eller mindre bortkommen, vi känner lixom inga grannar. En tjej trodde jag mig känna igen, vi har bloggpratat lite men aldrig pratat irl. Jag tog mod till mig och gick och frågade om inte hon var HON. Jajemen, strike, jag har givetvis rätt.
Så konstigt det blir att träffa någon i verkligheten som man bara datorpratat med! Och vi bor i princip grannar i en byhåla som knappt kan kallas by!
Hon var hur som helst lättsam och hur trevlig som helst! Hälsar till dig här Linda :o)

Nu sover alla barnen, hundarna går och morrar lite oroligt över de ljud som fyrverkerierna i närheten åstadkommer och mannen åkte en sväng till en kompis.

Hoppas ni har haft en trevlig Valborgsmässoafton!

Kommentarer
Postat av: Linda

lika trevligt att träffa dej med. skulle ju kunna bli stelt och konstigt när man träffar ngn man bara pratat med här, men icke blev det så tycker jag! hoppas ni kom hem ok. jag fick gå hem själv ja med ester för sambon blev kvar och fikade..

2008-05-01 @ 07:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0