Sett från bilen

Tanken var att vi skulle promenera runt och titta vid det gamla gruvorna i Garpenberg idag. Men när vi kom fram var det snöblandat spöregn där så det blev bilsafari och Mc Donalds i Hedemora istället.
   
 
Innan vi åkte hem handlade vi på Coop i Sala, när jag öppnade bilen hördes dragspelsmusik och jag noterade att gatumusikanterna även försöker tjäna storkovan i lila Sala-stad. Det stod en tant och spelade i kundvagnsskjulet. Kanske hon får ihop en slant till en barncappriccosa när kvällen är slut....eller åtminståne en korv på Statoil. Jag gissar att hon inte står och köar på Arbetsförmedlingen på måndag.

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Eva B

Vi har varit på granngården i Uppsala på förmiddan sen var vi upp till Huddunge med kläder till tjejerna. Såg att ni varit till Avesta och verket, dit var vi i somras på en jättehäftig utställning som jag tror att du hade gillat. Ha en skön lördagskväll!!

2008-04-12 @ 18:21:18
Postat av: Olle

Jobbat....resten kan du läsa i bloggen. :)

2008-04-12 @ 22:05:17
URL: http://enarmad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0