The winner is....

Det var inte lätt att välja en vinnare till tävlingen om armbandet. Det var så svårt så att jag ordnade en slumpgenarator. Eller rättare sagt, jag skrev upp deltagarnas namn och lottade!
image313
Vinnaren är Jenny, med motiveringen: "Kvinnligt är att Att vara listig vad än som händer när än de händer hur mycke vi än har att göra så fixar vi alltid ett sätt att lösa det på Okvinnligt att vara ovårdad."
Grattis Jenny! Maila din adress till mig så skickar jag armbandet! Min mail finner du nästan överst i menyn!
Ni som inte vann, häng inte läpp ör det, det kommer fler tävlingar, dessutom så vinner ju kommentar 1313 min förkylningsbacillusk ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0