Tipsa huskurer

KlaaaAAAgaaaar!
Jag har inte tid at vara sjuk! Jag har inte ork att vara sjuk!! Framför allt så VILL jag inte vara sjuk!!
Jag har sovit sjukt dåligt i natt, vaknat med ont i hals och öron, och huvudvärk som lite grädde på moset.
Ge mig tips på huskurer som snabbt fördriver förkylningen!
image340
Jag får säkert fan för att jag satt och trånade och tyckte gosedjuren på bilden var så söta.....
Det är förstoringar av typ bacillusker; Förkylning, Halsfluss, Lunginflammation, Hosta, Öroninflammation och Influensa.....
Finns att köpa på bl a Inreda.com....
Mitt råd är: Köp dom inte, kom och hälsa på mig, ni kan få en gottispåse med lite olika basillusker helt gratis!

Kommentarer
Postat av: magnusson

visst passar det dåligt att sjuka ner sej nu när man ska ut och plöja ner fiskmåsar...
ett tips jag hörde på p3 var att snorta krossad vitlök. det kändes som "att hjärnan brann upp". jag tror inte det hjälper men prova ;)

coolstuff.se säljer likanande, bl.a klamydia och annat gott har jag för mej!!

2008-04-24 @ 06:51:02
Postat av: Marie

märkligt nog passar det sig i stort sett aldrig att bli sjuk.....fy sjutton, snorta vitlök! Vetesjutton om jag törs det!

2008-04-24 @ 06:53:42
URL: http://mariwi.blogg.se
Postat av: Olle

*3 st pressade citroner
*3 st pressade apelsiner*
*4 st pressade vitlökskyftor
*2 st c-vitamintabletter
*2 st brustabletter som motverkar vid symptom till förkylning
Blandas ut med lite apelsinjuice

Min systerson å hans polare säger att det funkar...

2008-04-24 @ 08:35:33
URL: http://enarmad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0