Vinsterna som väntar på dig ;o)

Nu har jag fått hem dom små söta Voodollsen! Jag kan tala om att dom är så läckra i verkligheten! Åh, jag skulle kunna ha allihopa! Två av dem väntar bara på att en av er ska vinna så dom får flytta hem till er ;o)
Jag ska ladda de jag ska ha själv med extra magisk kraft enligt ritualen som följer med!
Jag tackar Mathias från Voodolls.se för sponsringen av dom här underbara dockorna!
Så passa på att ta chansen att vinna en egen Voodoll här!
image186 image187
Den rosa är en av de som går att tävla om, den svarta, Black Mamba har så mörka krafter så jag vill inte ta ansvar för att lotta ut honom ;o)
Men vill ni beställa honom så kan ni göra det på www.voodolls.se !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0